Anasayfa » » Dinlediğim Şarkılar

Dinlediğim Şarkılar

Bu bölümde dinlediğim şarkıları listeleyeceğim. ''Müzik bir insanın karakterini yansıtır'' derdi babam... O halde karakterimi yansıtan şarkılara blogumda yer vermeliyim.

Aşağıdaki liste yeni şarkılar keşfettikçe güncellenecektir.

Elimden geldiğince dinlediğim her şarkı için küçük bir özet de yazacağım.

Bu şarkıyı neden seviyorum?
Bu şarkı bana hissettiriyor?
Bu şarkıyı hangi zamanlarda dinliyorum?
vs... gibi...

Gelelim dinlediğim şarkılar listesine;

En sevdiğim şarkı;
Osman Öztunç - Geri Gelen Mektup
Osman Öztunç'un bestesi olan bu şarkı bir Hüseyin Nihal Atsız şiiridir. Bu şarkının sözlerini dinlediğinizde neden sevdiğimi anlayacaksınız. Bir sevgiliye yazılabilecek en güzel şiirdir diye düşünüyorum.
Bu şiirin isminin neden Geri Gelen Mektup olduğunu buradaki yazımda açıklamıştım.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!