Anasayfa » » Semerkand Duvar Kağıtları-2

Semerkand Duvar Kağıtları-2

Daha önce sizlere buradaki konuda Semerkand Duvar Kağıtlarınını paylaşmıştım. Bir ziyaretçim yorum yapmış ve grafiklerin üzerinde ismimin olduğunu hatta bunun enaniyetten kaynaklanıp nefsimi okşayacağını hatırlatarak bir suizandan kurtulmamı sağlamıştı.

Semerkand duvar kağıtlarının birinci grubu çok amatörce olmuştu. O zamandan bu zamana grafik konusunda kendimi biraz daha geliştirmeye çalıştım. İki grup arasındaki farkları değerlendirip gelişme olup olmadığını yorum kısmından bildirebilirsiniz.

Buyurun Semerkand Duvar Kağıtları Serisi-2

























3 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, gerçekten güzel ve kaliteli iş çıkarmışsınız
    ALLAH muvaffak eylesin

    YanıtlaSil
  2. Selamunaleyküm çok güzel çalışmalar olmuş, çoğunu indirdim,hakkını helal et kardeşim

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım bi kaçını aldım hakkınızı helal edin

    YanıtlaSil

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!