Anasayfa » » EverNote'un Logosu Neden Fil?

EverNote'un Logosu Neden Fil?

Evernote bir not alma ve hatırlatıcı özelliği bulunan bir programdır. Belirli notlar almanızı aynı notlara cep telefonunuzdan ve bilgisayarından ulaşmanızı sağlar.  Belirli etiketlerle notlar almanızın yanı sıra aynı notları çevrim içi diğer kullanıcılar ile paylaşabilirsiniz. Benimde çok sık kullandığım programlardan birisidir. Özellikle iş yerinde toplantılarda sesli notlar almak ve sesi yazıya dönüştüren özelliği ile daha kolay notlar almak için kullanırım.

Evernote programının ücretli ve ücretsiz versiyonları mevcuttur. Sıradan bir kullanıcıysanız ücretsiz sürümü yeterlidir.

Evernote programının logo bir fildir. Evernote'un logosu neden bir fildir diye düşündüm ve küçük bir araştırma yaptım. Bu konuda hiç bir Türk internet kullanıcısı düşünmemiş. Sadece yabancı bir soru-cevap sitesinde buldum.

Evernote programının logosu fil olarak belirlenmiş çünkü filler hafızaları ile meşhur hayvanlardır.Filler hiç bir şeyi unutmazlar.

Basit bir konu ama blogumda bu konunun bulunmasını istedim. Benim gibi bir deli adam araştırırsa burada cevabı bulacaktır.

İyi Bloglamalar dilerim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!