Anasayfa » , » A Star League Nedir? (Bir Star Ligi Nedir?)

A Star League Nedir? (Bir Star Ligi Nedir?)

Geçtiğimiz pazar günü (20.04.2014) oynanan Beşiktaş-Fenerbahçe derbisinde Fenerbahçe'ye gol atan Ramon Motta gol sevincini değişik bir şekilde gösterdi. İki elini kullanarak parmakları ile A harfini gol sevincinin simgesi olarak gösterdi. Önce sevgilisinin yada sevdiği birinin baş harfini gösteriyor sandım. Maçtan sonra bir haber sitesinde yer alan haberin detaylarında kendisine sorulmuş ve A Star League'ye destek vermek için bu işareti yaptığını söylemiş.

A Star League nedir diye internetten araştırınca çok güzel bir sosyal sorumluluk projesi ile karşılaştım. Araştırmaya devam edince dünyada bir çok futbolcunun destek verdiği bir yardım kuruluşu olduğunu öğrendim. Google aramaların Türkiye'deki sayfaları aradığınızda Bu konu hakkında çok da bir bilgi yok. Vakfın resmi internet sitesinden edindiğim bilgileri burada paylaşarak Türkçe bir kaynak oluşturmak istedim.

A Star League Nedir?
İngiliz Hükmetinin suç ve adalet araştırması isimli raporundan esinlenilerek kurulmuş olan bu vakıf sokak çocuklarına, alkol,uyuşturucu gibi kötü alışkanlıklara, suça bulaşmış gençlere sahip çıkarak onlara bir şans veriyor ve bu gençleri futbola kazandırıyorlar. Dünyaca ünlü futbolcularda bu vakıfa sahalarda parmakları ile A harfi yaparak destek oluyor.

A Star League Vakfının Amaçları ise resmi sitesinde şöyle sıralanmış;
Rol model insanlar yetiştirmek,
Ekip ruhunu anlamalarını sağlamak,
Özgüvene sahip bireyler oluşturmak,
Bir topluluğa katılmak için çaba göstermeyi öğretmek,

Vakfın sloganı ise şöyle;
''Profesyonel futbolcular yetiştirmek için bazen gereken tek şey şans vermektir''

Parmakları ile A Harfi yaparak A Star League Vakfına destek veren futbolcuların resimleri aşağıdadır.





Vural Egemen SARIGÖZ

5 yorum:

  1. gerçekten bende bunu çok merak ediyordum.Bir ara Colin Kazım da aynı hareketi yapıyordu ve ben bir anlam verememiştim...altında yatan manayı öğrenince bu kadar güzel bir sosyal yardımlaşma platformu olması beni de sevindirdi.teşekkürler bu konuyu araştırıp bilgimize sunduğunuz için....

    YanıtlaSil
  2. Sitenizi ilgiyle takip ediyorum. Benim siteyede sizi beklerim. sitem: http://www.editsizpvpserverlar.com/
    Metin2 pvp serverler,
    pvp serverler,
    editsiz pvp serverler

    YanıtlaSil

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!