Anasayfa » , » MİM; Sevdiğimiz Blogları Tanıtalım ve Kaynaşalım

MİM; Sevdiğimiz Blogları Tanıtalım ve Kaynaşalım

Geçtiğimiz günlerde Adana'lı Blogger'lar için Toplazi'de açılan bir grup sayesinde tanıştığım Merve'nin blogu pek ilgi alanımda olmasa da o günden beri düzenli olarak takip edip yazılarını okuyorum. Bana değilse de eşime mutlaka yarayacak bir konuda bilgi sahibi olabilirim. Bu sabah ki ziyaretimde ''Sevdiğimiz Blogları Tanıtalım ve Kaynaşalım Mimi'' oluşturduğunu gördüm. Mim blogculuk ile hayat bulan bir kavram olmasına rağmen yeteri kadar kullanılmadığını düşünüyorum. Blogların birbiri ile olan etkileşimini sağlayan bu etkinlik blog yazarları için oldukça faydalıdır.

Baclink sağlarsınız , blogunuz yeni okurlarla tanışır vs... İşin teknik kısmına girmeden ''İsteyen herkes bu mime katılabilir'' dediği için kendimi herkesten biri olarak görüp bu mime katıldım.


Cem Baki ile quup.com isimli sosyal ağ sitesinde tanıştık. quup nedir derseniz buraya tıklayınız. Öğretmen olması vesilesi ile akıcı bir dil ile yazdığı yazılarını okumayı seviyorum. Zamanla ettiğimiz sohbetler neticesinde bizim hanımın köylüsü çıkması da cabası.Gerçek ismi ile değil ancak Cem Baki mahlası ile yazılarını kaleme alıyor. Düzenli olarak takip edilebilecek bir blogdur.

Blog Hocam;
Blog Hocam'ı günlük olarak ziyaret ederim. Blog Tasarım ve geliştirme açısından yayınladığı makaleler oldukça faydalıdır. Bir çok konuda blog hocam'dan istifade ettim. Blog Hocam'da bir kaç kez misafir yazar olarak da yer aldım.
Neden Misafir Yazarlık Yapıyorum
Blogunuzda Etkinlikler Düzenleyin

Ben Blogger'ın Zeki,Çevik ve Ahlaklısını Severim
Blogunuza Vakit Ayırmak Zor Değildir
Blogger Tipleri
Yukarıdaki yazılar ile misafirlik yapmıştım. Tekrar hatırlatmakta fayda vardır. Blog Hocam'ı blogunuzun tasarımı ile ilgili yeni bilgiler öğrenmek için takip edebilirsiniz. Belirli bir disiplin ve düzen ile takip edilmeyi hakeden bir blogdur.

Vaktini Kullan;
Vakit geçirmek adına güzel ve orjinal fikirlerin sunulduğu bir blogdur. Bu blog sayesinde ailece farklı deneyimlere sahip olduk. Örneğin ''Mektup Defteri'' isimli önerisini çok beğendik ve en kısa zamanda uygulayacağız. İlerleyen zamanlarda oğlumuz da okumaya yazmaya başladığında bu etkinliğe o da katılabilecek. Vakit geçirmek için ne yapsam diye düşünüyorsanız ''Vaktini Kullan' blogunun önerilerine bir bakmanızı tavsiye ederim.

Productive Muslim;
Yabancı bir blog olmasına rağmen her gün ziyaret ederim.Üretken bir müslüman olmanın gerekliliği adına üretken yazıları ile insanları yönlendiren bir blogdur. Çok güzel etkinlikler düzenlenir ve güzel materyaller ile ziyaretçilerini ödüllendirir. Doğru,dürüst,güvenilir ve etkin bir müslüman nasıl olmalı sorusuna yayınladıkları makaleler ile cevap veriyorlar. Yabancı blogları seviyorsanız mutlaka takip etmelisiniz.

Medya İstasyonu;
Yeni takip etmeye başladım ancak yazılarının tamamını okudum. Blog Yazarlığının geliştirilmesi adına yayınladığı özgün ve orjinal yazıları ile kısa zamanda blog dünyasındaki sağlam yerine alacağını düşünüyorum. Blog Yazarlığı, SEO, İçerik Pazarlama gibi konular üzerine çok güzel makaleler okuyabilirsiniz.

Sozkonusu.net;
Bir çok genç ve milliyetçi yazarın bir araya gelerek oluşturdukları bir makale sitesidir. Wordpress altyapısını kullanan site bünyesinde en çok yazarı bulunduran nadir sitelerdendir. Üretmenin tükenmişlik sendromu yaşadığı şu günlerde yazarları ile içerik üretim konusun neredeyse içerik fabrikası gibi çalışmaktadır. Bende bu oluşumun bir yazarıyım ancak günlük olarak yeni eklenen makaleleri okumak için ziyaret ederim. Genel de gündeme dair makalelerin yayınlandığını görürsünüz.

Burak Göç;
Kısa zaman önce takip etmeye başladım. Kendisine özgü üslubu ve blog tasarımı ile dikkatimi çekmişti. Özellikle kitaplar ve filmler hakkında güzel yazıları vardır. Blog Tasarımı üzerine yazdığı makaleleri de geriye dönük olarak okudum. Çoğu bildiğim şeylerdi ancak blog tasarımınızı geliştirmek ve yeni fikirler edinmek için ziyaret edebilirsiniz.

Çerezlerim;
Yeni tanıştığımız ve yeni takip etmeye başladığım bir blogdur. Blogger ve Teknoloji üzerine yazıların yayınlandığı bir blogdur. Domainini çok takdir etmiştim neredeyse Jenerik denecek kadar orjinal bir domain olduğunu düşünüyorum. Her ne kadar bu güzel domain iş yerindeki bilgisayarım sonicwall programı tarafından engellense de evden ziyaret ediyorum.

Egonomik.com;
Yıllardan beri düzenli olarak takip ettiğim ve her zaman özgün,güncel kalmayı başarabilmiş nadir bloglardandır. Mutlaka takip ettiğiniz bloglar arasına almalısınız. Şiddetle tavsiye ediyorum.

Suniypek.com;
Suniypek isimli blogu da yaklaşık bir senedir takip ediyorum. Güzel,özgün ve güncel yazıları vardır. Kendi blogu için Harika Siteler Sitesi sloganını kullanan oldukça orjinal bir blogdur. Tasarımı zaten kendine özgü bir güzelliktedir. Suniypek ne anlama geliyor merak ediyorsanız buradan merakınızı giderebilirsiniz.

Hasan Yalçın;
Yılların tasarımcı ağabeyidir. Blogunda paylaştığı bir çok fontu arşivime almışımdır. Tasarımcının el çantası ismini verdiği blog gerçekten bir çanta gibidir. Ne ararsanız bulabilirsiniz. Grafik ve webtasarımı ile ilgili bir çok faydalı yazıyı bulabilirsiniz. ''Meslek hayatımda, bildiklerimi, gördüklerimi, sevdiklerimi, fikirlerimi ve tecrübelerimi sizlerle paylaşıyorum...'' diyor...
TeaKolik.com;
Adından da anlayacağınız üzere çayı çok seven Hamza Şamlıoğlu'nun blogudur. Yıllardan beri blog dünyasında yer alır ve orjinal bloglar kategorisinin liste başına oturmuştur. Teknoloji ve donanım üzerine makalelerini okuyabilirsiniz.

Beyn.org;
Orjinal bloglardan birisidir. 3 Yazarı ile yayın hayatına devam ediyor. Sade ve kullanışlı tasarımı ile her zaman takdirimi kazanmıştır. Güncel konulara dair makalelerin yanında sosyal medya ve teknoloji üzerine yazılar da okuyabilirsiniz. Gündemi kaçırmayan yakından takip eden bir blogdur.

Daha takip ettiğim onlarca blog var ama okurlarımı daha fazla sıkmamak adına burada noktalıyorum. Belki ilerleyen zamanlarda takip ettiğim bloglar-2 isimli bir makale daha hazırlar ve ismini burada zikretmediğim diğer bloglarında ismini söyleriz.

Yorumlar kısmından takip ettiğiniz blogları yazmayı unutmayınız!

Merve'ye böyle güzel bir mim başlattığı için teşekkür ederim.

Vural Egemen SARIGÖZ

9 yorum:

  1. Güzel bir mim olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ben tesekkur ederim cevapladıgın için:) Eşinizi de blog dünyasına bekliyoruz kesinlikle :) Çok guzel bi yazı olmus Bir kaçını severek takip ediyorum ama diğer blogları da hemen inceliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Güzel blogları sayenizde öğrendim teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Sağolasın abi. Layık olmaya çalışıyorum işte:) Benzer bir yazıyı da ben yazayım bari:)

    YanıtlaSil
  5. Harika blogları sayenizde öğrendim.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba

    http://nehissettinseo.blogspot.com.tr ne hissettinse o'sundur, hepimiz aynı insanız, acıyı çoğaltma, fark et diyor

    fark etmek istersen :)

    #nehissettinseo

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Paylaşımlarınızdan dolayı teşekkürler çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  9. 2014'ün üzerinden nasıl 6 yıl geçmiş olabilir diyerek hayretle okudum.

    YanıtlaSil

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!