Anasayfa » » Blogger Önceki Kayıt , Sonraki Kayıt Yazısını Değiştirmek

Blogger Önceki Kayıt , Sonraki Kayıt Yazısını Değiştirmek

Yeni hazırladığımız bir blog projesi için Blogger'da yer alan ''Önceki Kayıt'' ve ''Sonraki Kayıt'' yazısını değiştirmem gerekiyordu. Aklıma gelen ilk işlem , Şablonu genişletip , ''newerpost , olderpost , newerpage, olderpage'' gibi bir arama yapmaktı. Google'da arama yaptım bu konu hakkında çok da fazla bilgi yer almıyordu. Belki birilerinin işine yarar diye kısaca anlatacağım.


1-) Blogger'da ÖNCEKİ KAYITLAR yazısını değiştirmek.
Şablonunuzda  ''Widget Şablonlarını Genişlet'' dedikten sonra <data:olderPageTitle/> aratın ve bulduğunuzu değiştirmek istediğiniz ibare ile değiştirin. Kırmızı ile yazdığım kodu bulduğunuzda yerine istediğinizi yazabilirsiniz. Bloğunuz da Önceki Kayıt olarak görünür , siz Önceki Yazı , Bir önceki Makale olarak yada istediğiniz şekilde değiştirebilirsiniz.

2-) Blogger'da SONRAKİ KAYITLAR yazısını değiştirmek.
Şablonunuzda  ''Widget Şablonlarını Genişlet'' dedikten sonra <data:newerPageTitle/> aratın ve bulduğunuzu değiştirmek istediğiniz ibare ile değiştirin. Kırmızı ile yazdığım kodu bulduğunuzda yerine istediğinizi yazabilirsiniz. Bloğunuz da Sonraki Kayıt olarak görünür , siz Bir Sonraki Yazı , Bir Sonraki Makale olarak yada istediğiniz şekilde değiştirebilirsiniz.

Örneğin ben konusmalarimiz.blogspot.com bloğumda Bir önceki söyleşi , bir sonraki söyleşi olarak değiştirdim.

Örnek resim aşağıdadır.

1 yorum:

  1. Eyvallah kardeşim. İşime çok yaradı. Birde sana birşey sorayım. örneğin etiketlerden birine tıkladığımız da aşağıdaki gibi yazıyor.

    SPOR etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster.

    şeklinde. Ben buradaki yazıyı değiştirmek istediğimde nereden yaparım onu bulamadım. Yani yapmak istediğim şöyle

    SPOR ÜRÜNLERİ LİSTELENİYOR

    yani böyle metnini değiştirmek istiyorum ve o tüm kayıtları göster kısmınıda anasayfaya linklemişler, orayıda iletişim sayfası vs. başka bir yere yönlendirmeyi planlıyorum. Siz daha önce böyle bir bilgiye rastladıysanız, paylaşırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!