Anasayfa » » Hırçın Sevgilim Filmini İzledim...

Hırçın Sevgilim Filmini İzledim...


Romantik komedi tadında ve birazda sıradışı bir film sevenler için gerçekten izlenmesi gereken bir film olduğunu düşünüyorum. Filmi izlememin en büyük etkeni , tabi ki de Elisha Cutcbert'tir... Onu ilk Komşu Kızı filmiyle tanımıştım ve o filmden sonra neredeyse bütün filmlerini izledim. Nasıl olduysa izlenecek filmler listesinde Hırçın Sevgilim isimli filmi de olmasına rağmen bu güne kadar izlememişim. Dün pazardı ve bu hafta tatili , bu güzel filmi izlemek için oldukça iyi bir zamandı... Filmde sıradan bir konunun sıradışı bir üslub ile anlatımına şahit olacaksınız. Film içinde geçen materyallerin film sonunda nerelere temas ettiğini filmi izledikten sonra şaşkınlıkla idrak edeceksiniz.

Filmin müzikleri oldukça başarılı , hepsi insanın ruhunu dinlendiren hoş melodilere sahip güzel müziklerdir.

Filmi internette bir çok film sitesinde bulabilirsiniz.

Filmin bir fragmanını izlemenizde fayda vardır.

1 yorum:

  1. benimde izlediğim beğendiğim güzel bir film fakat filmin 64. dakkasında başlayan müziği arıyorum ve bulamadım bunun hakkında bir bilginiz var mı

    YanıtlaSil

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!