Anasayfa » » Digitürk'e Güle Güle...

Digitürk'e Güle Güle...


Son günlerdeklişe bir deyiş var. '' Şike iddiaları Türk Futbol'unu yaraladı'' diye... aslına bakarsanız yaralanan futbol değil futbolseverlerdir. Şimdi söyler misiniz ben nasıl Beşiktaş'ın Ziraat Kupası final maçını izleyeyim , yada Fenerbahçe'nin şampiyonluk maçını , hep içimi kemirecek ''acaba şike mi var'' kuşkusu.... Digitürk'ü iptal ettirme kararı aldım. Birinci sebebi bu şike skandalı... diğer sebep ise  tamamen digitürk'ün kendisinden kaynaklanıyor. Hani alternatifsizler ya , hani yıllık sözleşmeleri sağlam ya , o sebepten pek de önemli değil müşteri memnuniyeti...3 Mart 2012 günü digitürk aboneliğimi iptal ettiriyorum. Neden 3 mart derseniz. Ben haberim olmadan 1 yıllık taahhütte bulunmuşum...

Digitürk'ü neden iptal ettiriyorum sıralayayım...

1- Türk Futbolundaki şike iddiaları yüzünden Türk futboluna olan ilgim azaldı. İspanya Ligi La Liga ve İngiltere Premier Ligi izlemeyi tercih ediyorum.

2-) Digitürk şirketinde inanılmaz bir müşteri memnuniyeti zaafı var. Müşteri hizmetleri hattını aradığınızda bir temsilciyle görüşmeniz yaklaşık olarak 11  dakika sürüyor. Görüşme  süresini de eklersek en asgari 20 dakika sizi meşgul ediyorlar.

3-) Aralık 2011 faturamda gördüğüm 25 liralık kullanım bedelini sorduğumda , müşteri temsilcisi bana '' siz  bizim 6 yıllık müşterimizsiniz , dizi kanallarını biz size 1 ay hediye ettik ancak siz 1 ay sonra iptal ettirmemiş ve izlemeye  devam etmişsiniz dolayısıyla 1 aylı dizi paketi ücreti 25 lira  faturanıza yansıtılmıştır'' dedi. Bana hediye edilen dizi paketinden haberim olmazsa hangi gün iptal ettirmem gerektiğini nereden bilebilirim değil mi?

4-) Yeni çıkan play - off sisteminin tamamen digitürk firması için çıkarıldığını düüşünüyorum zira digitürk sezon sonunda şampiyonluk için oynanacaj play-off maçları için 45 lira  ek ücret istemektedir. Bu ücreti ödemeyeceğim.

5-) Digitürk aboneliğimi benim haberim olmadan 1 yıl taahhütlü yapmışlar. Yani 1 yıl boyunca digitürk aboneliğimi iptal ettiremiyordum. Aslında bunları mahkemeye verip ses kayıtlarına ulaşmalarını istemek vardı ya , o kadar vaktim yok. Mahkeme mahkeme dolaşamayacağım. Haberim olmadan yapılan 1 yıllık taahhüt 3 mart 2012 günü bitiyor. 2  mart 2012 günü takriben saat 23 sularında digitürk müşteri hizmetlerini arayıp aboneliğimi ebediyyen iptal ettireceğim.

6-) Şike skandalından ötürü geç başlayan lige ait maçların ilgili tarihe yetişmesi için her takım haftada 2 maç yapıyor  haliyle o kadar çok maç oluyor ki takip etmek izlemek imkansızlaşıyor.

7-) Digitürk'e gıcık oluyorum ve iptal ettiriyorum.

Bir gün bu ülkede futbol maçlarının ücretsiz olarak yayınlandığı günlere kavuşacağını umut ediyorum. Eskiden olduğu gibi...

Tavsiyem şudur ki;
Digitürk abonesi iseniz.. her ay faturanızı düzenli olarak kontrol edin. Online işlemler menüsünden kullandığınız paketleri takip edin. Demedi demeyin...

Vural Egemen Sarıgöz
27-02-2012

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!