Anasayfa » » Hesap Makineli Klavye

Hesap Makineli Klavye




Hayatımızı kolaylaştıran bir çok icadın ve buluşun mutlaka bir mecburiyettten doğduğuna inanıyorum.Bu gün iş yerindeki masamda otururken excel çalışma sayfasında yaptığım bir belge için bir kaç toplama bölme işlemi yapmam gerekiyordu.Bunun için her satırda elimi klavyeden alıp hesap makinesinde işlemlerimi yapıp tekrar bilgisayara dönüyordum.İçimden keşke klavyemin şurasında bir hesap makinesi olsa diye geçirdim.Klavyemin numerik kısmında bir hesap makinesi olsa gerçekten işime çok yarar ve hatta işimi kolaylaştırırdı.Bende bu ihtiyacımdan ötürü doğan bu fikrimi tasarıma döktüm.Tasarımını yapmadan önce internette küçük bir araştırma yaptım ama çok küçük bilgiler dışında hesap makineli bir klavyeye rastlamadım.Mutlaka vardır bir yerlerde ama ben bulamadım.Bulunmasada çok muhim değil ben kendim için ”Hesap Makineli Klavye” tasarımını yaptım.Umarım sizlerde beğenirsiniz.Bu tasarımı mutlaka bir firma ile görüşüp numunelikte olsa üretilmesini sağlayacağım.Bunu nasıl yapacağımı yada nereden başlayacağımı bilmiyorum ama mutlaka elektronik cihazlar üreten büyük firmalar bana yardımcı olacaktır.Bu konuda yaptığım bir tasarımı aşağıda görebilirsiniz.


Sağda bulunan numerik klavye üzerindeki numlock tuşuna bir kez bastığınızda rakamlar, bir kez daha bastığınız da yön tuşları devreye girer.Bu tasarım ile üçüncü kez basılan numlock tuşuyla birlikte numerik klavye bir hesap makinesine dönüşecek ve numerik klavye üzerinde bulunan digital ekran açılarak hesap makinesi olarak kullanılabilecektir.
Aşağıda gördüğünüz Hesap Makineli Klavye tasarımına ait küçük resmin üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz.



3 yorum:

  1. Çok mantıklı bir icat olur aslında. Düşünüldüğünde zor bir eklenti olarakda görünmüyor. Umarım başarılı olursun bu yolda..

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler canım.Gerçektende böyle bir icat hayata geçirilirse işleriniz kolaylaşır.Başarılı olursun inşallah hayatım.

    YanıtlaSil
  3. Vural bey böyle bir klavyenin olmaması gerçekten beni şaşırttı ( ben kesin düşünen biri olur diye tahmin ediyordum) demek ki gerçekten araçlar ihtiyaçlardan doğuyormuş. Sizde işinizde size fayda sağlayacağını düşündüğünüz ürünü tasarlamışsınız emin olun bu sadece sizin işinizde değil bir çok alanda kullanılır ve tercih eden oldukça fazla olur.
    Bence kesinlikle bu fikri bir firmayla görüşün..

    YanıtlaSil

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!