Anasayfa » » Deportivo Stadındaki Türk Bayrağı Ne Anlama Geliyor?

Deportivo Stadındaki Türk Bayrağı Ne Anlama Geliyor?


Hepimizin malumudur yada şu şekilde düzelteyim futbol fanatiği olupta diğer ülke liglerini takipe denlerin malumudur ki Deportivo maçlarında Deportivo taraftarları Türk Bayrağı açarlar.Bu ilk başlarda bana sanki gurbetçi Türklerde stad ta imiş ve deportivoyu Türk Bayrağı ile desteklediklerini sanırdım.Daha sonra ları her Deportivo maçında mutlaka bir Türk Bayrağına rastlamışımdır.Bunu araştırmak istedim.Aradım taradım bir türlü bulamadım sebebini daha sonra deportivonun resmi sitesine girip biraz göz gezdirince ”Turkish” ibaresini gördüm ve kesinlikle bunu başka bir manası var diyerek sitede yayınlanmış yazıyı türkçeye çevirerek merakımı giderdim.


Deportivo La Coruna Takımının resmi sitesinde yapılan açıklama aynen şu şekildedir.” Deportivo taraftarları neden Türk Bayrağı Açarlar? Cevap; Diğer takımların taraftarları Özellikle Vigo taraftarları Deportivo takımı ve taraftarlarına hakaret etmek için Turcos derlerdi.Raizor Blues fanatik taraftar grubu bunu hakaret olarak değil gurur verici bir ifade olarak algılar ve bunu tüm dünyaya göstermek için her maçta Türk Bayrağı gösterirler.”Gerçekten müthiş bir durum, diğer siteler de forumlarda da artık sık sık paylaşılan bir bilgi olması sebebi ile olayı biraz abartıp deportivo taraftarlarının kendilerini Türk Güreşçilere benzettiklerine dair bir ibare bile kullanıyorlar.Deportivo takımını ayrı bir severdim bundan sonra hem deportivoyu hem deportivo taraftarını seviyorum…


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!