Anasayfa » , , » Tasarımcıların Duymaktan Sıkıldığı Cümleler

Tasarımcıların Duymaktan Sıkıldığı Cümleler

Tasarımcıların Duymaktan Sıkıldığı Cümleler


Bu yazımda sizlere, tasarımcıların duymaktan sıkıldığı cümlelerden bahsedeceğim. Üyesi olduğum bir forumda karşılaştığım bir konudan alıntı yaparak sizlerle paylaşıyorum. Bir çok tasarımcı arkadaşımızın müşterilerinden duymuş olduğu bu cümleler bazen insanı çileden çıkartıyor diyebilirim :) Ben inanıyorum ki sizlerin de başına böyle şeyler gelmiştir.

- Farklı bir şey olsun, yani şöyle değişik, özgün bir şey çalışalım.
- Siyah olmasın, çok depresif ama çok da canlı olmasın, rakip markayı çağrıştırmasın.
- Hımm eline sağlık çok güzel olmuş ama çok da emin değilim, farklı bir şey deneyelim.
- Yazılar okunmuyor, biraz büyütelim.
- Yani sen bildiğin gibi yap, sonra bakarız beraber.
- Fazla zaman yok. Hem hızlı hem de kaliteli bir şey istiyoruz.
- Bu adamın gözleri bir garip bakıyor, burnu da yamuk hem biraz?
- En iyisi ilk haliydi, ona dönelim.
- Çok mu yavaş ilerliyoruz? Biraz hızlandıramaz mıyız bunu? Elindeki hazır olanlardan kullansan?
- Tasarımcı sensin, nasıl yapılmasını sen daha iyi bilirsin.
- Küçük bir revizyonumuz var, sadece birkaç dakikanı alır.
- Biraz hareket lazım sanki buna. Logoyu mu bir tık büyütsek?
- Bu proje senin için büyük fırsat!
- Çok basit bir iş olacak neden bu kadar pahalı?
- Şu tasarımın aynısından istiyorum…
- Benim yeğenler bunu ücretsiz de yaparlar da, sen kazan istiyorum!
- Ben beğendim bir de ortağa göstereyim. Ortak beğenmemiş, yeniden bir şeyler yapalım.
- Şu sitede adam şu fiyata yapıyor sende niye bu kadar pahalı?

İş aldığınız bazı müşterilerinizden duyduğunuz kelimeleri bizimle yorum olarak paylaşabilirsiniz, devamını sizden bekliyoruz :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!