Anasayfa » » White Collar, Neal Caffery'in Hikayesi

White Collar, Neal Caffery'in Hikayesi

Bir çok yabancı dizi izledim ve bu dizilerden kayda değer olanlarını blogumda paylaştım. White Collar isimli bir dizi var ki bu dizi hakkkında bir kaç kelam etmesem vefasızlık etmiş olurdum. White Collar yani Beyaz Yaka isimli bu dizi beni o kadar etkiledi ki anlatmak mümkün olacak mı bilemiyorum.

Neal Caffery hep en sevdiğim adamlar arasında olacaktır...

Neal çok zeki bir hırsızdır ve bir kez yakalanabilmiştir. FBI ajanı Peter Burke onu ikinci kez yakalamış ancak ikinci yakalanma tamamen Neal'ın isteği ile olmuştur. Hapisten ustaca kaçan Neal sevdiği kadın olan Kate'i bulamayınca yıkılmıştır. Ajan Burke tarafından hapishaneye iade edilirken bir antlaşma teklif eder. Kendisi diğer suçluların yakalanmasında kendisine yardım edecek ve kendisi ile birlikte çalışacaktır.

Ajan Burke bunu kabul eder ve ayağına takılan bir izleme takip cihazı ile birlikte çalışmaya başlarlar. İlk başlarda ona olan güvensizliği hat safhada olsa da sonraları iyi arkadaş olurlar.

Bir çok çözülmesi imkansız olayı Neal ve Ajan Burke birlikte çözerler. FBI'ın en kıymetliği varlığı haline gelir.

Dizi 6. sezon 6. bölümde müthiş bir final yaptı. Dizinin finalini açıklayarak izlemek isteyenlere saygısızlık etmek istemiyorum.

Ancak dizinin her bölümünde çok güzel şeyler öğrendim.

Neal'ın en yakın arkadaşı Mozzie öyle müthiş birisi ki, onu izlemek arı bir zevkti. Kitaplardan, ünlülerden alıntılar yaparak diziye ayrı bir hava katmıştır.

Ajan Burke'ın eşi Elizabeth Burke ekranda görüp göreceğiniz en tatlı hatunlardandır.

Dizi tamamen bir zekanın ürünüdür. Her bölümde ufkunuzun genişlediğine şahit olacaksınız. Dizinin bana öğrettiği en güzel şeylerden birisi bakış açısıdır. Hep başka bir yol daha vardır repliği hafınıza kazınacaktır.

Bu aralar izleyecek bir şeyler arıyorsanız mutlaka White Collar dizisini değerlendirmelisiniz.

İyi seyirler dilerim.

4 yorum:

  1. Sizleri kendi teknoloji blogumuzda da görmek isteriz http://technandro.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. merhaba arkadaşlar biliyorum konuyla pek alakalı değil ama yinde sizlerle paylaşmak istedim :)replika telefonlar son derece kaliteli ve uygun fiyata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  3. merhaba arkadaşlar biliyorum konuyla pek alakalı değil ama yinde sizlerle paylaşmak istedim :)replika telefonlar son derece kaliteli ve uygun fiyata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  4. Sayenizde bu filmi izledim ve çok etkili bir film, gerçekten önerdiğiniz filmler çok kaliteli.

    YanıtlaSil

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!