Anasayfa » » 1 Günde 2 Katı Hit!

1 Günde 2 Katı Hit!

Merhaba Srgz Blog takipçileri. Uzun zamandır Srgz Bloga konuk olmak istiyordum ama ne yazacağıma karar veremiyordum. Birkaç gün önce sadece 1 günde ziyaretçi sayım 2 katına çıkınca bunu nasıl yaptığımı Srgz Blogda sizlerle paylaşmak istedim.
Bloguma sürekli özgün ve güncel içerik giren birisiyim. Genelde WordPress ve SEO konularında yazıyorum ama bu konularda sürekli içerik üretmek mümkün olmuyor. Her ne kadar blogunuzun başarılı olması için belli bir konuda yazmanız gerekse de zaman zaman farklı konularda da yazıyorum. Bu durum hem benim hoşuma gidiyor hemde bloguma farklı kesimlerden ziyaretçi çekmiş oluyorum.
Bildiğiniz gibi şu sıralar bir ALS çılgınlığı var. Bende bu konuda Başından Aşağı Soğuk Su Dök Çılgınlığı başlıklı bir yazı yazı yazdım ve ALS çılgınlığına katılan dünyaca ünlü kişilerin videolarını paylaştım. Bu yazıyı paylaştığım gün çok iyi ziyaretçi çektim ve tam 2 katı hit aldım! Ayrıca bu yazım Wordpress'in en popüler yazıları arasına girdi. Bu durumdan çıkarılacak dersler:
  1. Zaman zaman aşırıya kaçmayacak şekilde blog konunuzun dışında bir şeyler yazabilirsiniz.
  2. Gündemi takip etmek çok faydalı. Sizde gündemi takip ederek blogunuzda paylaşacağınız popüler konular bulabilir ve daha fazla ziyaretçi çekebilirsiniz.
Evet arkadaşlar gördüğünüz gibi zaman zaman blogunuzun konusu dışında yazmakta fayda veriyor. Tabi blog konunuzla çok da alakasız olmamalı. Teknoloji blogunda yemek tarifi yayımlanmamalı yani.
Yazar Hakkında: Küçüklüğümden beri internet meraklısı olan biriyim. Zaman içinde kendimi geliştirdim. Şuan Sekeno adlı blogumda WordPress ve SEO konularında yazıyorum.

4 yorum:

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!