Anasayfa » » Outlook 2010 Gelen Mail Zil Sesini Değiştirme

Outlook 2010 Gelen Mail Zil Sesini Değiştirme

Outlook 2010 gelen mail sesini değiştirmek için internette uzun bir araştırma yapmak zorunda kaldım. Halbuki düşünebileceğim bir yöntem ile kolayca halledilebiliyor.

Resimli olarak anlatım yapacağım ve bu konuda okurlarıma yardım olacağım.

Outlook  2010 gelen mail zil sesini değiştirmek için yapmanız gerekenler, izlemeniz gereken adımlar şöyledir.

1.Adım = Başlat menüsü -->> Denetim Masası -->> Ses ve Donanım ayarına geliyoruz. Buradan Sistem Seslerini değiştir'e tıklıyoruz.


2.Adım = Ses Sistemlerini değiştir'e tıklıyoruz ve açılan pencerede Program Olayları altında sıralanmış listeden Yeni Posta Uyarının üzerine tıklayı alt taraftaki sesler isimli açılır pencereden bir ses seçiyoruz.

Kendi seçtiğiniz bir sesi Gelen Mail sesi yapmak istiyorsanız. Ses dosyasının uzantısı .wav olmalıdır. İnternetten mp3 uzantılı dosyasını online olarak internet üzerinde .wav uzantısına çeviren sitelerden yararlanabilirsiniz.

Bir tane uzantı dönüştürmek için kullanabileceğiniz site linki de vereyim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!