Anasayfa » » Blogger Yazılarınızı Toplu Mail Gönderin!

Blogger Yazılarınızı Toplu Mail Gönderin!

Blogger'ı bir çok blog yazarı kullanır ama yönetim paneline eklenen yenilikler hakkında yada mevcut özellikleri ilgili çok azımız fikir sahibiyizdir.
Bildiğiniz gibi blogger'da yazılara e-mail aboneliği vardır. Bunu gerçekleştirebilmek için okurların mail adresini göndermelerini ve ardından mail adreslerine gelen aktivasyon linkini tıklamaları lazımdır. Bir başka seçenek ise izleyici olarak takip ettiğiniz blogda yayınlanan yazıları blogger yönetim panelinden takip edebiliyorsunuz.

Çok az bilinen ama çok etkili bir yöntem daha vardır.

Yazılarınızı toplu olarak istediğiniz kişilere mail gönderebilirsiniz.!
Blogger yönetim panelinde yayınları şu adrese gönder isimli bir bölüm vardır. Bu bölüme belirlediğiniz mail adreslerine yeni bir yazı yayınladığınız zaman toplu bir şekilde mail gönderilir. Bu sayede bir çok kişiyi yazılarınızdan haberdar edebilirsiniz.

Blogger yönetim panelinden şu adımları izleyerek mail adreslerini görmelisiniz.

Yönetim paneli >>> Mobil ve e-posta >>> Bu yayınları şu adrese gönder:  seçeneğinin yanında yer alan metin kutusuna mail adreslerini aralarında virgün olacak şekilde girip ayarlarınızı kaydediniz.



İşlem bu kadardır.
Aşağıdaki resimden daha detaylı bir şekilde görebilirsiniz. Resim üzerinde de uygulayacağınız adımları numaralandırarak yardımcı olmaya çalıştım.


Olumsuz Yönleri;
Yalnızca 10 adet e-posta adresi belirleyebiliyorsunuz.

İpucu;
Her yazınızı yayınlamadan önce değişik 10 adet -posta adresi yazabilirsiniz.

Sizinde blogger yazılarını toplu bir şekilde mail gönderme ile ilgili bildiğiniz başka bir yöntem var ise yorum bölümünden iletirseniz memnun olurum.

Vural Egemen SARIGÖZ

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!