Anasayfa » » Milli Lider

Milli Lider


Yiğit Bulut Haber Türk'ten kovulduktan sonra bir süre sonra Kanal 24 Genel Yayın Yönetmenliği koltuğuna oturmuştu. O zamanlar kovulduğunda hükümet aleyhine bir söz mü söylemişti ki kovuldu diye içimden geçirmiş aramalarıma rağmen böyle bir söylemine rastlamamıştım. Daha sonra Kanal 24 genel yayın yönetmeni olunca Hükümeti öven bir söylemi var mı diye aradım bir kaç ufak tefek övgülere rastladım ama ona bu koltuğu kazandıracak cinsten değillerdi.

Geçtiğimiz günlerde bir röportajı yayınlanınca '' işte tamam bu günü bekliyormuş , Koltuk ön ödeme olarak verilmiş'' dedim.

Diyor ki sayın Yiğit Bulut ; ''Eğer Recep Tayyip Erdoğan'ın arkasında bir vatandaş olarak durmak, 'O kefenini giydiyse ben de giyerim' demek yandaşlıksa yandaşım. Ben bir liderin peşinden gidiyorum. Başbakan Erdoğan bana göre Cumhuriyet tarihi boyunca gelmiş en milli liderdir.''

Atatükr nedir , Cumhuriyeti kuran ve bu günleri yaşamıza vesile olan Atatürk bir Milli Lider değil ama anamızı ağlatan Recep Tayyip Erdoğan bir Milli Lider öyle mi?

Ya Yiğit Bulut Türkiye'de yaşamıyor yada Türkiye'de kimsenin kolay kolay yaşayamayacağı bir hayatı ona tahsis ettiler.

''Benim bir parti derdim yok. Ben bir liderin peşinden gidiyorum. Kim kovarsa kovsun İMF’yi kovan bir adam benim ‘Atam’dır. Yerleşik düzenin boynunu sıkan adam benim ‘Atam’dır. Başbakan Erdoğan bana göre Cumhuriyet tarihi boyunca gelmiş en milli liderdir. '' diyerek sözlerine devam ediyor.

Bakalım İMF'yi kovmuş mu kucağına oturmuş mu?

TürkiyeCumhuriyetinin borcu 200 milyar iken AKP iktidarından sonra 600 milyar dolara çıkmış.. İMF borcu bitse ne olur bitmese ne olur ki ben İMF borcunun da bittiğini düşünmüyor aksine büyüyen imf borcunun kamuoyundan gizlendiğini düşünüyorum.

Yıllık 50 milyar dolar faiz ödüyoruz. Farzedelim ki AKP iktidarının dediği gibi İMF borcumuz bitmiş olsun. Bizim dış borcumuz 200 milyar dolardan 600 milyar dolara nasıl çıktı. Demek ki başka dış borçlar ile İMF'ye olan borcumuzu ödedik. Borç ile borç ödemek hangi ekonomi aklının ürünüdür.

Her geçen gün iflasa gittiğimizin resmidir. AKP'nin Yiğit Bulut gibi adamları kullanarak kendilerini kahraman edasına büründürüp , istikrar söylemleri ile milletin gözünü boyamaya çalışmaktadır.

Dünyanın en sıcak para akışı Türkiye'de diye övünüyorlar. Türkiye'de sıcak para demek Borsa demektir. Borsa'nın %70'i yabancı sermaye olduğuna göre  o halde yabancılar elindeki doları getirip Türk Lirasına çevirerek dünyanın en yüksek faizinden yararlanmış oluyorlar. 

Türkiye'deki bankaların % 42'si yabancı sermayaler tarafından satın alındı ve satın alınmaya devam ediliyor. Sokakta insanımıza he rköşebaşında bir kredi kartı veriliyor , millleti kendisine borçlandıran yabancı sermaye millet ödeyemez duruma geldiğinde devletin ümüğüne çökecek ve Osmanlı'nın son dönemlerinde oynanan oyunlar tekrar edilecektir.

AKP biz Osmanlı'nın da borçlarını ödedik diye bir söylem ile meydanlarda gezdi. Osmanlının son 2 dönemi ve Cumhuriyet tarihinin borçlarının toplamı AKP iktidarının 10 yıllık borç miktarına takabül etmektedir.

Özelleştirmeler ile elde edilen paralar aylık dış borçlarımızın faizlerine giderken gelir getiren kapılarımız bir bir elimizden çıkarak yabancı sermayelerin eline geçmektedir.
Haber sitelerinde her geçen gün pembe tablo etkisinde haberler görmekteyiz. İşte Yiğit Bulut'un ''Erdoğan benim Atam'dır'' , '' Erdoğan Cumhuriyet tarihinin en milli lideridir'' gibi söylemleri bu mantığın ürünüdür.

Benim bir tane atam var .Mustafa Kemal Atatürk... Hiç kimse ondan daha fazla milli , ondan daha fazla lider değildir.

Türkiye Cumhuriyetinin bir tane milli lideri vardır... Oda Başbuğ Mustafa Kemal Atatürk'tür.

Vural Egemen Sarıgöz
11.03.2013

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!