Anasayfa » » 3 Aptal Filmini İzledim...

3 Aptal Filmini İzledim...


Son zamanlarda izlediğim en güzel filmi sizlerle paylaşmak istiyorum. Belkide izlediğim en güzel filmler listesinde 1. sıraya bile oturur. Öyle bir film ki hayatın içinde insanın nasıl davranması gerektiğini anlatıyor. 

Sistemin düdüklü tenceresinde kelle paça gibi pişmek yerine , sistemin tekerine çomak sokarak daha iyi bir dünya kurma düşünü kurduruyor insana... bu film ile birlikte Aamir Khan isimli bir Hindistanlı aktör, yönetmen, müzisyen,senarist ve daha bir çok özelliği bulunan bir adamı da tanımış oldum. 

Bu vesile ile diğer filmlerine de göz attım. Ghajini isimli filmini , Fana isimli filmlerinde çok beğendim. Alışılmış hollywood filmlerinden sıyrılmış bir yapıda ilerliyor filmleri... 

Gelelim filmimize... 

Mühendislik Fakültesinde okuyan öğrencilerin iyi bir gelecek için çok çalışmaları gerekmekte ve mezuniyetleri ile birlikte iyi bir işe girme imkanları vardır. Bu sistem içerisinde Ranço isimli bir öğrenci sistemi değiştirmek adına 2 arkadaşı ile birlikte mücadele vermektedir. İnsanları yarış atı gibi değil de bilgi ile coşturmak amacındadır... 

Filmi mutlaka izlemenizi tavsiye ederim . Film bir hint filmidir ancak Amerikan filmlerinden hiç de bir farkı yoktur... çocukluğumuz HBB kanalında çıkan hint filmleri tarzında değildir...

Filmi mutlaka izlemenizi tavsiye ederim...

Vural Egemen Sarıgöz
26.07.2012

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!