Anasayfa » » Şuursuz Kadrolaşma...

Şuursuz Kadrolaşma...


Ben milletvekili olsam illa ki tanıdıklarım için akrabalarım için referans olurum , illaki birilerine faydam dokunur , illaki birilerinin işe girmesine vesile olurum ancak 2 şartla... Birinci şart haksız bir durum söz konusu olmayacak , örneğin KPSS sınavından 70 almış bir tanıdığımı memur yapıp 80-90 almış kişinin hakkına tecavüz etmem. 70 puanla girebileceği yerler varsa yardımcı olurum. 2. şartta birine torpil yapacaksam bunu belgelendirmem. Bakınız aşağıdaki resimde AKP Malatya Milletvekili Fuat Ölmeztoprak gibi yapmazdım...


Bu resme hem güldüm hemde acıdım. Meclisimizde yediği haltları belgelendirebilecek kadar kafası çalışmayan milletvekillerinin olduğunu düşündükçe bir tuhaf oluyorum. Buyurun bundan sonrası için yorum sizin...










0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!