Anasayfa » » Pinterest nedir , Nasıl Kullanılır?

Pinterest nedir , Nasıl Kullanılır?


Pinterest kullanma modasına bende dahil oldum. Pinterest denen şeyi bir kaç blogda gördüm dikkatimi çekti araştırdım , baktım davetiyesiz üye olunamıyor bende vazgeçtim. Geçtiğimiz günlerde bir davetiye isteğinde bulumuştum , sağolsunlar Pinterest yöneticileri davetiye göndermişler. Bende üye olup biraz içinde gezindikten sonra sevmeye başladım. Resimler yükledim , videolar yayınladım. Sonra bir de baktım ki , imleme sitesi olarak da kullanılabiliyor. Yani sitenize ait bir linki eklediğiniz de o konuya ait resmi yada videoyu otomatik olarak çekip yayınlıyor. Hoş bir özellik yani , bir çok webtasarımcının ilgisini bu yönle çekecektir.

Peki nasıl kullanılır bu Pinterest?

Pinterest'e üye olmayı başardıysanız , direk üye olabilir yada facebook,twitter hesabınızı kullanarak bağlanabilirsiniz. Bundan sonrası kolay zaten , resim,video ,link yükleyebiliyorsunuz. Bir çeşit sosyal ağ diyebiliriz.  Bir çok tasarımcı yada fotoğrafçı için bir portfolio sayfası olarak da kullanılabilir diye düşünüyorum.

Pinterest davetiyeniz gelirse en kötü ihtimalle üye olun bir köşe de dursun. Ne olur ne olmaz...
Pinterest davetiyesi isteyenler bu konunun altına yorum yapabilirler... Elimde bulunan bir kaç davetiyeyi paylaşırım.
Benim Pinterest Hesabım da burası...

1 yorum:

  1. Evet çok güzel açıklamışsınız,elinize sağlık,bu yanzıdan sonra kayıt olmaya çalıştım fakat malum,ingilizce olmayınca zor oluyor…bu tarz bir site aradım türkçe olsun istedim ve resimpanosu adında bir site buldum,içeriği aynı gibi…Kullanan varmı acaba ?lütfen paylaşsın

    YanıtlaSil

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!