Anasayfa » » Kıvılcım Dergisi Yayın Hayatına Başladı.

Kıvılcım Dergisi Yayın Hayatına Başladı.


Uzun zamandır aklımda olan bir projeyi hayata geçirmiş olmanın mutluluğu ile bu yazıyı kaleme alıyorum. Fikrimi yansıtacak genç ve dinamik bir dergi yayınlamayı istiyordum ancak bunun için pek fırsatım olmuyordu. en nihayetinde bir takım şeylerden fedakarlık ederek bu dergi projesini tamamladım ve yayın hayatına başladı.  Word üzerinden hazırladığım sayfaları PDF formatına çevirdikten sonra flash dergiye dönüştüren issuu isimli siteden faydalandım.  E-dergi olarak 1.sayısı ile yayın hayatına başlayan dergimizin ismi konusunda uzunca bir zaman arayış içinde olduk. Sağ olsunlar bir çok arkadaşım bu konuda bana oldukça alternatif isimler türeterek yardımcı oldular. Bir arkadaşım ile facebook üzerinden konuşurken içimizdeki ateşi tutuşmak gibi laflar sarf ettiğimiz sırada ağzımızdan çıkan kıvılcım kelimesi dergimizin ismi olmuştur. Gerçekten de aradığımız ve istediğimiz isim buydu.

İsim konusunda bir çok alternatifimiz vardı. Bu isimleri de burada zikretmek istiyorum zira böyle bir dergi projesi düşünüp de isim konusunda kararsız kalanlar için alternatif olur.

Işık,Medrese,Selam,Milli Birlik,Ülkü Pınarı,Eraltay,Sencer,Tolunay,Egemen,Hazar,Orkun,Bozkurt, Ötüken,Gergef,Türk-İslam,Yeni Hilal,Saadet,Yesevi,Temenni,Yeni Nesil,Niyet,Devlet,Genç Fikir,Hane, Aksakal,Sancak,Anadolu,Sır Düğüm,Neşter,Tefekkür,Kandil,Fikriyat gibi isimlerdir.

Dergimizin geniş bir yazar kadrosu mevcuttur.Bir çok arkadaşım bu konuda bana oldukça yardımcı oluyor. Dergimizin 1.sayısında yer alan ve bundan sonraki sayıda yer alacak arkadaşlarımaa bu vesile her birine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Kıvılcım Dergisi Fikir ve Gençlik dergisi olarak 15 günde bir olarak  yayınlacaktır. Okunası bir dergi olacağından eminim...

Allah(c.c.) emeklerimizi zayi etmeden muvaffak olmayı nasip eylesin.

Dergimizin sloganı ''Millet için,Devlet için bir kıvılcım'' ve bu slogan nezdinde amacımız ilk önce Rabbimizin rızası sonra da Yüce Türk Milleti'nin istifadesidir.


Kıvılcım Dergisinin 1. Sayısı yayınlanmıştır.

Kıvılcım Dergisi Resmi Sitesi için aşağıdaki linki ziyaret edebilirsiniz.
www.KivilcimDergisi.com



1 yorum:

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!