Anasayfa » » Allah(c.c.)'ın Bozkurtları

Allah(c.c.)'ın Bozkurtları


Uzun zamandır aklımda olan bir projeydi ve bu projemi hayata geçiriş bulunuyorum. Daha önce iki tane kitap çalışması yapmıştım. Bunlardan birisini tamamladığımda okuması için verdiğim bir ağabeyimin telkinleri üzerine sobaya atıp yaktım. Diğerini de yine bir ağabeyimin okumasını isteyip verdiğimde daha ilk sayfayı açar açmaz.. bir kitap bu cümle ile başlamaz deyip , önünde duran mangalın üzerine atarak kendisi yakmıştı. İyi ki de yakmışım , iyi ki de yakmış... çünkü şu an o yazdıklarımı düşününce hiç de emek harcamayıp , kafa yormadığımı  görüyorum. Yeni kitap çalışmamın yaklaşık olarak 5 yıllık telkinlerden sonra başlaması benim için bir avantajdır. Kitabımın tam manasıyla adını belirleyemedim ancak konusu hakkında neredeyse 1 yıldır araştırma yapıyor , bilgi,belge,resim ve materyal derliyorum. Kitabın adı konusunda en kuvvetli olan ise '' Allah(c.c)'ın Bozkurtları'' ismidir. Bu isim üzerinde yoğunlaştım da diyebiliriz.
Kitabımı en yakınların dahi bu yazıdan sonra öğrenecekler. Devlet sırrı gibi saklıyordum adeta :)


Kitabın grafik çalışmalarını da ben yapıyorum. Dizgi ve imla düzeni için Prof.Dr. Ali Sert ( Türk dili ve edebiyat fak.dek.) ağabeyimiz yapacaktır.

Kitap için gerekli çalışmalarım tüm hızıyla başlamış bulunuyor. Kitabımı kategorilendirmek gerekirse , dini ve siyasal olarak kategorize edebiliriz.

Allah(c.c)'ın Bozkurtları , Rablerinin iplerine sımsıkı sarılıp , vatanın,milletin,dinin ve devletin bekâsı için kıyamete kadar var olacaktır. 

Kitabın yazılış aşamasında yine ara ara sizlere bilgiler vereceğim. Bloğumda bu yazı itibari ile bu kitap hakkında bir bölümde olacaktır.

Kitabın ilk Grafik çalışması aşağıdadır.



Allah(c.c.) bu yolda beni muvaffak eyler inş.
Vural Egemen SARIGÖZ
09/04/2012

1 yorum:

  1. daha farklı isim düşünmeni isterim.
    Umarım güzel bir eser ortaya çıkarırsın. Ancak isim konusunda pek makul gelmedi bana.
    Bir okur olarak itici bi isim gibi hissediyorum.

    YanıtlaSil

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!