Anasayfa » » Nostalji; Grup Boyun Eğme

Nostalji; Grup Boyun Eğme


Çocukluğumda marşlar ve ezgiler söyleyen bir grup vardı. Grupta değil Allah rızası için bir araya gelmiş bir kaç kişi Dinimizi ve vatanımızı anlatan bir kaç eser seslendirmişlerdi. 2 Albüm çıkardılar. Belki bu gün o grubun dahilleri ayrı ayrı sanatlarını icra ediyorlar ancak hiç birinin tek başına o albümlerdeki tadı verdiklerini ve vereceklerini sanmıyorum. Belki de benden kaynaklanan bir durumdur. Çocukluğumda Grup Boyun Eğme ismiyle dinlediğim ağabeylerimin (birisi Arif Nazım'dı) Resulallah'a , Bayrağa , ve Vatana söyledikleri ezgileri hala hatırlıyorum. Hala babamın evinde bir kaseti duruyor. Çok defa internette aradım bulamadım. Bir kaç kez Adana'ya baba ocağına gittiğimde kaseti teybe koyup cep telefonu ile ses kaydı yapıp internete atmak istedim ama öyle sessiz bir ortam oluşturamadım. Neyse ki daha sonra bu emelimi gerçekleştirdim. Hatta daha sonra çıkardıkları Grup Boyun Eğme-2 isimli albümüde buldum. Bu kasetleri internete aktarmayı başardım. Kasetler eski olduğu için bazı seslerde deformeler meydana gelmiş , ses kaydını temizlemek mümkündür ancak dokunmak istemedim. Emin olabilirsiniz. O bazı bozuk yerler size maziden bir anı olarak dönüyor. Teypten dinlediğinizi hissediyorsunuz. Bu sebepten orjinal hallerine dokunmadım. Gönlüm ister ki bu albümlerde yer alan ezgilerin ve marşların yeniden yorumlanmasıdır. Albümlerin müziklerini ve şarkı sözlerini ekliyorum. Daha önce dinlemiş olupta bulamayanlar için ve ilk kez dinleyecekler için hoş bir çalışma oldu. Hepinizi İyi Dinlemeler dilerim...



Bu albümler içinde en beğendiğim çalışma için bir video çalışması yaptım. Daha başka insanlara da ulaştırmak adına youtube yükledim. O videoyu aşağıdaki playerdan izleyebilirsiniz. Videonun altında şarkı sözlerini de aşağıda paylaşıyorum.

Grup Boyun Eğme Albümlerini İndirmek İçin Buraya Tıklayınız.
Açılan pencereden Download anyway yazan yere tıklayınız.



Şarkı Sözleri İse Şöyle;

Cihan'ın Sevgilisi
Bir kötü karanlık içinde idik
Alıpta kurtardın bizi oradan...

cehalet uçurumunda kıvrandık durduk
Alıpta çıkardın bizi oradan...

Ey Nebiler Nebisi...
Cihanın sevgilisi...
İnandık... inandık... söz verdik sana...
Dönmeyiz... Dönmeyiz... bu yoldan asla...

Küfür deryasının içinde idik...
Men edip kurtardın bizi oradan....

Ağlanacak halimize gülüpte durduk....
Gelipte müjdeci oldun sen bize...

Ey Nebiler Nebisi...
Cihanın sevgilisi...
İnandık... inandık... söz verdik sana...
Dönmeyiz... Dönmeyiz... bu yoldan asla..

Grup Boyun Eğme...

Albüm Kapak Resimleri


Vural Egemen SARIGÖZ
04/02/2012


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!