Anasayfa » » Benim Dua'mdır...

Benim Dua'mdır...


Her vakit namazından sonra ve gece yatmadan önce nacizane yaptığım duamdır. Şüphesiz ki Allah azze ve celle duaları bilen ve işitendir.Allah Rasülü buyuruyor ki ; ''Allah'a dua eden herkese Allah icâbet eder Bu icâbet, ya dünyada peşin olur, ya da ahirete saklanır, yahut da dua ettiği miktarca günahından hafifletilmek süretiyle olur, yeter ki günah taleb etmemiş veya sıla-ı rahmin kopmasını istememiş olsun, ya da acele etmemiş olsun''

Benim duamda şöyledir.

Allah'ım...
Sen herşeyi bilen , gören ve gözetensin...
Herşeyin sahibi sensin...
Senin rızan için kıldığım namazlarımı kabul eyle,
İşlediğim günahlarımı bağışla,

Annemi,babamı,kardeşimi,karımı,çocuğu,beni ve tüm sevdiklerimi koru,
Bizlere merhamet ve mağrifet eyle,

Sen aileme, sağlık,huzur,saadet ve bereket nasip eyle,
Bizleri salihlerden eyle,
Kendine ve çevresine zulmedenlerden eyleme Allah'ım...

Yerleri ve gökleri yaratan Rabbim ,
İçinde bulunduğumuz dünyevi sıkıntılardan bizleri feraha ulaştır.
Sen Hz.Yunus Aleyhisselam'ı '' La ilahe illa ente sübhaneke , inni küntü minezzalimin'' duasını ettiği için balığın karnından onu kurtardın.
Hz.Yunus'un ve duası hürmetine bizide kurtar Allah'ım...

Peygamberimizin doğup , büyüdüğü, ayak sürdüğü , kokusunun değdiği ve onun sılası olan mekanları bize de göster Allah'ım... Beytullah'ı görmek bize de nasip olsun Allah'ım...

Allah'ım sen yücelerden yücesin , bizi cennetine koy , cennetinde Peygamberimize yakın eyle...

Bu dünyada sana layık bir kul olarak yaşamayı , son nefesimizde de iman üzre canımızı Azrail Aleyhisselam'a teslim etmey nasip eyle...

Bize ,bolluk ver , bereket ver , çok ihsanda bulun ,

Ölümü, kabiri ve ahireti unutturma Allah'ım...

Razı olduğun kullardan eyle ,
Oğlumu din üzre , peygamber aşkıyla yetiştirmeyi nasip eyle Allah'ım...

Bu dualarımı gelmiş geçmiş bütün peygamberlerin, evliyaların, alimlerin ,erenlerin , ermişlerin, sadat-ı kiramların yüzü suyu hürmetine kabul eyle...

Bu dualarımı , Alemlere rahmet olarak gönderdiğin , habibin , sevgilin Hz.Muhammed Sallallahu Aleyhi ve Sellim efendimizin yüzü suyu hürmetine kabul eyle Allah'ım...

Bize verdiğin tüm nimetler için sana sonsuz şükürler olsun Allah'ım...

Amin...

Vural Egemen SARIGÖZ
24/02/2012

2 yorum:

  1. Amin, Allah Duanı Kabul eylesin kardeşim...

    Yetiştirdiğin evladın Vatana, Millete ve Sana hayırlı bir evlat olur inşAllah...

    Kamil

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Benim Güzel Yürekli Kardeşim

    Ne güzel yazmışsın.Ağzına Yüreğine sağlık.
    Duayı okudum ve bende amin dedim.Bu arada tam yazıya başlamıştım ama benim 5 yaşındaki küçük kısım fıstıkcım yanıma geldi.Yazı yazdırmıyor.Neyse Hepimiz ALLAH'a emanet olalım.
    Seni bende bloğuma erkoc.blogspot.com adresine beklerim.
    http://erkoc.blogspot.com/search/label/HUZURA%20DOĞRU
    Selam ile

    YanıtlaSil

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!