Anasayfa » » 32 Adet Kahve Temalı Logo Tasarımı

32 Adet Kahve Temalı Logo Tasarımı


Türk kahvesi tanımını hepimiz biliriz ve aşikarızdır. Kahve bir keyif simgesidir. Kahve içenler bana ciddi insan gibi gelirler. Bir restoran yemek yedikten sonra yemeğin arkasından ''bir çay alabilir miyim'' ile '' bir Türk kahvesi alabilir miyim'' arasında ciddi farklar görürüm. Ben hep çay isterim bu da tezattır. Ben en çok kahveyi evimde beşiktaş'ın galip geldiği bir maç sonrasında tercih ederim. Kahveden en nefret ettiğim yer ise kız isteme merasimindeki kahvedir. İçine tuz koyma riskini düşününce insan rezil olacağı anın sahnelerini zihninde maddeler halinde yaşabiliyor. 32 adet kahve temalı/konulu logoyu derledim. Birilerinin işine yarar , ilham olur diye paylaşıyorum.





































Kaynaklar ; http://logopond.com/


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!