Anasayfa » » General Mobile Q4 İncelemesi

General Mobile Q4 İncelemesi


General Mobile Q4 marka ve model telefonunu yaklaşık 5 aydır kullanıyorum. Sanırım 5 ay kullanmak telefon hakkında bilgi sahibi olmaya yeterlidir. Telefonun görünümü itibari ile herkesten tam not aldığı aşikardır. Telefonun takımı oldukça zarif ve kullanımı kolay bir yapıya sahiptir. Bence telefonunun en önemli özelliği şarjının çok gidiyor olmasıdır. 6 -7 gün şarjı gidiyor. Neredeyse telefonu şarj etmeyi unutuyorum. Çift sim kart ile kullanılabilir olması da iyi , ben çift hat kullanmıyorum ama çift hat kullananlar için bulunmaz bir özelliktir. Telefonumuzun tek problemi var  o da wi-fi açık iken inanılmaz derecede şarjı tükeniyor. Yani 4-5 saat vi-fi açık kalsa akşama şarjınız biter. Bunun dışında telefonun başka hiç bir negatif özelliği yoktur. Gelelim telefonun özelliklerine...

En güzel tarafı telefonun fiyatı , aynı özelliklerde 500 TL'nin altında telefon bulamazken bu telefon 250 TL civarında satılıyor.




3 yorum:

  1. Güzel telefona benziyor ama markası beni korkutuyor.Nokia tercih ederim.

    YanıtlaSil
  2. telefon güzel olmasına güzel de fiyatı uygun olması düşündürüyor akılda soru işareti bırakıyor

    YanıtlaSil

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!