Anasayfa » » Ben Seni Çok Seviyorum Allah'ım...

Ben Seni Çok Seviyorum Allah'ım...




Allah'ım senin büyüklüğünü tesbih etmekten bıkıp usanmayacağım. Sen bana müslüman olarak doğmayı , müslüman bir babanın ocağında yetişmeyi , Allah'ı ve Resulünü tanımayı, Allah dostlarının elinden tutmayı nasip ettin. Aldığım her nefes senin eserin , ölümü hatırlatıyorsun , kabri bildiriyorsun.  Şu an yanımda olan herkes , anam, babam, eşim , çocuğum , kardeşim, arkadaşlarım öldüğümde yanımda olmayacaklar. Son nefesimi verip , ruhumu Azrail Aleyhisselama teslim ettiğimde , huzuruna geldiğimde , bana vaadedilen kabire girdiğim de tek yoldaşım önce sana olan imanım , sonra sana olan sevgim ve  sana olan ibadetlerim yoldaşım olacaktır...


Sen ki beni bedbaht yollardan alıkoydun , tövbe edenlerden eyledin. Günahkar olduğum halde beni affettin. Çünkü sen tövbeleri kabul edensin. Ben seni çok seviyorum Allah'ım... Cihanın Sevgilisi Peygamber Efendimizi de çok seviyorum.. Ölmek artık korkutmuyor aciz bedenimi... Ben ölürsem sana kavuşacağım... Peygamberimle olacağım... Sen bana cennetleri vaadettin... senin bana bunca ihsanına karşılık sadece ibadet edip sadece seni tesbih edebiliyorum. Sen benim azlarımı çok et , az zikrimi bol eyle... Namazlarımda eksiğim varsa görme , sadakalarım azsa gücenme , ben aciz bir kulum , elimden gelen budur Allah'ım... Her namazımı son namazım gibi kıldığımı biliyorsun... Her secdeyi neden uzattığımı biliyorsun... Her namazdan sonra ettiğim dualarımın mahiyetini biliyorsun Allah'ım... Ey yerleri ve gökleri yaratan Rabbim...  Sana gökler dolusu hamdolsun... Sana yerler dolusu şükürler olsun... Beni başı boş koymadın... İbrahim Aleyhisselamın milletinden , Peygamber Efendimiz Muhammed Mustafa Sallallahu Aleyhivessellem'in ümmetinden eyledin... İslamın bayraktarlığını yapmış Türk Milletinin bir ferdi eyledin...

Sen, benim sabah uyandığımda , elimi yüzümü yıkarken , evden çıkarken , bir bineğe bindiğimde , bir binekten indiğimde , işyerine girip çıkarken , çarşıda pazarda gezerken, yatağıma girdiğimde , sağ kolum üzerine yatarken, uyurken tesbih ettiğimsin.. Senden gayrısını dilemiyorum Allah'ım... Ey Rahman ve Rahim olan Allah'ım... Ben Habibullahı göremedim , ona sahabi olamadım... Onu gören gözlerden olamadım. Tenine değen bir el olamadım... Nübüvvet mührünü görenlerden olamadım. Onunla oturup sohbet edenlerden olamadım. Onunla cihad edenlerden olamadım.. Bedir'de, uhud'da yanında olamadım. Ama sana yemin olsun Allah'ım... ben orda olsaydım... Onun aşkına , onun hürmetine herşeyimi verirdim... Senin sevgilin benim ömrümün tacıdır Allah'ım... Gözümü kırpmadan canımı verirdim. Bunu en iyi sen biliyorsun. Sen gizliye , aşikarıda bilirsin...

Senin rızan için herşey... Sen benden razı ol Allah'ım... Ben ne kadar günahkar... ben ne kadar aciz... ben ne kadar nankörüm... Senin bana bahşettiklerin karşısında... Sadece ibadetle yetinebiliyorum.. Bin canım olsunda hepsini senin uğruna feda edeyim... Dünyalar kadar malım mülküm olsunda yoluna harcayayım... Sen azı çoğu bilirsin Allah'ım... Şüphesizki senin nazarında öyle azlar vardır ki dünyalara değer , senin nazarında öyle çoklar vardır ki zerre etmez...

Ben Seni Seviyorum Allah'ım... Senden gayrı ne varsa onlarıda senin için seviyorum Allah'ım... Karımı senin için seviyorum , çocuğumu senin için seviyorum... Anamı , babamı , bacımı, gardaşımı, arkadaşımı senin için seviyorum Allah'ım...

Sana inanmayanı , seni bilmeyeni , sana şirk koşanı , iman etmeyeni , Sana ve Peygamberime düşmanın olanıda  senin için sevmiyorum Allah'ım...

Ben Allah dostlarını seviyorum.. Senin dostların benim başımın tacı Allah'ım... Ben Hazreti Muhammed(s.a.v.) Efendimizi seviyorum... Şah-ı Nakişbendi hazretlerini , Şeyh Abdülkadir Geylani Hazretlerini , Şeyh Abdülhaluk Gücdüvani Hazretlerini , İmam-ı Rabbani Hazretlerini , Şeyh Mevlana Halid Hazretlerini , Şeyh Abdullah Hazretlerini , Şeyh Seyyid Taha Hazretlerini , Şeyh Sıbgatullah Arvasi Hazretlerini , Şeyh Abdurrahman-i Taha Hazretlerini , Şeyh Fethullah Hazretlerini , Şeyh Muhammed Diyaüddin Hazretlerini , Şeyh Ahmet Haznevi Hazretlerini , Şeyh Seyyid Abdülhakim Hüseyni Hazretlerini , Şeyh Seyyid Muhammed Raşid Hüseyni Hazretlerini seviyorum... Hepsini senin için seviyorum... Sen onların dostusun... Onlar benim dostumm... Beni de kendine dost eyle... Onlarıda bana...

İşlemiş olduğum tüm günahlarımdan bin kere , milyon kere pişmanım.. Yerler ve gökler dolusunca pişmanım... Keşke yapmasaydım. İnşallah bir daha yapmayacağım.. Gökler dolusu tövbeler olsun Allah'ım... Sen bütün eksikliklerden noksansın... Seni tesbih etmekten bıkıp usanmayacağım...

Sen bana merhamet et , günahlarımı bağışla , tövbemi kabul eyle.. Çünkü senin bana vaadin var.. Yüce kelamınla dolu olan Kuran-ı Kerimde '' Allah tövbe edenleri sever , tövbesini kabul eder'' buyuruyorsun... Benimde tövbemi kabul eyle.. Beni de sev.. Çünkü ben Seni çok Seviyorum Allah'ım...

Nefsimi bana düşman ettin , kendini de bana dost eyle Allah'ım...

Yaşadığım kısacık hayatım da daha ne kadar yaşarım bilmiyorum.. Gaybı ancak sen bilirsin... Son nefesimde iman ile ölmeyi nasip eyle... Beni huzurundan ayırma, Peygamberimin olduğu mekandan başka bir yerde beni haşretme Allah'ım... Kevser ırmağının kenarında oturup Peygamberimin cemalini görsem yeter Allah'ım...

Bu güne kadar senden çok şey istedim... Para istedim , mal istedim , mülk istedim , salih bir eş istedim , evlat istedim.. Herşeyi verdin bana... Ama ben biliyorum ki bunların hepsi dünyalık , anladım ki bana dünya lazım değil , biliyorum ki bana bu yalanlar lazım değil... Bana sen lazımsın Allah'ım... Bana cennetin lazım ki Resulü görebileyim.. Bana iman lazım ki senin sevgine mashar olabileyim..

Allah'ım senden yalnızca şudur emelim...
İman üzere kurulu olsun benim temelim...

Bu dünyada gülmenin cezası ahirette azapsa ağlat beni Ya Rab... Ağlat beni Ya Rab... Ağlat beni Ya Rabbim...

Bu dünyada Ağlamanın mükafatı ahirette gülmekse , Ağlat beni Ya Rab... Ağlat beni Ya Rab... Ağlat beni Ya Rabbim..

Sana açılan kalbimi görüyorsun, sana yönelen yüreğimi biliyorsun Allah'ım.. Senin rızandan gayrı istediğim bir şey yok.... Sen benden Razı ol Allah'ım...

Gündüzleri verdin bana rızan için çalışayım diye... Rızan için çalışıyorum Allah'ım...
Geceleri verdin bana rızan için ibadet edeyim diye... Rızan için ibadet ediyorum Allah'ım...


Ben biliyorum ki , benim Rabbim , beni gözetir , beni başıboş koymaz  beni günaha teslim etmez.. Ben biliyorum ki ne kadar günah işlemiş olursam olayım Rabbim beni affeder... Beni de Affet Rabbim... Beni de Affedilenlerden eyle... Sen merhameti ve bağışlaması bol olansın...

Gelmiş geçmiş tüm peygamberlerin , evliyaların , alimlerin , erenlerin , ermişlerin , ashabı kiramın, sadatı kiramın hürmetine , Alemlere rahmet olarak gönderdiğin , Son Peygamber , Cihanın Sevgilisi , Peygamberlerin imamı , Nebiler Nebisi , Senin sevgilin Hazreti Muhammed Mustafa Sallallahu Aleyhivesellim Efendimizin hürmetine beni affet...

Gece ile gündüzü yaratan , uyuyup da sonra tekrar uyandıran Rabbim , bizleri öldükten sonra diriltecek olan Allah'ım... Ben Seni çok Seviyorum...

Vural Egemen Sarıgöz
08/03/2012

1 yorum:

  1. Yazınızı okudum ve sordum kendime;
    Ey Zarifoğlu ERKOÇ peki sen Yüce Yaratıcıyı ne kadar çok seviyorsun?
    Onu çok mu seviyorsun?
    Peki o zaman o çok sevdiğini belli edecek, onu sevindirecek neler yapıyorsun?
    Yoksa çevrendeki bazı arkadaşların gibi ''Canım benim kalbim temiz yeter'' demeklemi yetiniyorsun?
    Yetmeeez.Sen karnın acıktığında üzeri yemek dolu bir masanın başına oturup,hiç bir eylem yapmadan sırf kalbinin temizliği ile karnını doyurabiliyormusun?Doyuramıyorsun değil mi?
    Çünkü ellerini kaldırman,kaşığı çatalı tutman,lokmaları ağzına götürmen lazım,yani karnının doyurmak için bir eylem yapman lazım değilmi?
    İşte ALLAH'ın sevgisini kazanman ve onu sevdiğini göstermen içinde , kalbinin temizliği yetmiyor,ALLAH'ın sevgisini kazanmak için,onun emrettiği şeyleri yapman,yasakladıklarından da kaçınman gerekiyor.
    Yani kalp temizliği yanında;
    1 - Dinin direği olan ve sorgu melekleri tarafından ilk sorulacak şey olan Namazı ihmal etmeyeceksin.
    2 - ALLAH'ın Resulu peygamber efendimizi sevecek,sünnetlerini yerine getireceksin.
    3 - ALLAH'ın kitabı Kuranı Kerimi okuyup,anlamaya çalışacak bilmiyorsan da en kısa zamanda öğrenmek için gayret edeceksin
    4 - Müsait olduğunda Haç görevini yerine getirecek ve o kutsal topraklara yüz sürüp,o kutsal topraklarda namazlar kılacak dualar edecek ve Yüce Yaratıcıdan bağışlanmayı dileyeceksin.
    5 - ALLAH'ın helal dairesi çerçevesinde hayatını geçirecek , haram kıldığı şeylerden kendini ve aileni uzak tutacaksın.
    6 - Müsait olduğun müddetçe fakire , ihtiyaçlıya yardım ulaştırmaya çalışacaksın.

    Anlıyormusun ERKOÇ Anlıyormusun Nefsim.

    Peki sen ne yapıyorsun ERKOÇ Anlat:
    Dinimi,ALLAH'ımı,Peygamberimi tanıdığım yani kısacası doğduğum yaşım olan 25 yaşımdan itibaren,
    Namazlarımı kılmaya çalışıyorum.Kaçırdığım namazlar konusunda(örneğin sabah namazları)büyük bir sıkıntı hissedip,hemen kazasını kılıyorum.
    Kör olası nefsimin , kılmaaa olmuyor yeteri kadar huşu içinde kılamıyorsun bırak daha iyi sözlerine kulağımı tıkayıp devam ediyor hatta ona inat secdeleri mi dahada uzatarak,burnumu yere dahada sürterek yani nefsimi ayaklar altına alarak namazlarıma devam ediyorum.
    Emredilen şekilde haramdan kaçınmaya ve helal daire çerçevesinde yaşamaya çalışıyorum.
    Müsait olduğumda sevinç gözyaşları ile birlikte hemde koşa koşa kutsal topraklara kavuşacağım günü bekliyorum.
    İhtiyaçlılara yardım etmeye ve çevremi de bu konuda harekete geçirmeye çalışıyorum.

    Oooo MAŞALLAH tamam işte demek ki sende Cennet'e duvar örmeye başlamışsın.

    Yoook yok.

    Onu Yüce Yaratıcıdan başka kimse bilemez.

    Ben Yüce yaratıcının beni affetmesini,sevdiği kullarından eylemesini ve Sevgili peygamberimiz Hz.Muhammed((S.A.V.) efendimizin de şefaatine nail eylemesini ümit ediyorum.

    Bu yorumu yazmama vesile olan Vural Egemen kardeşimi ve bu yazıyı okuyan tüm kardeşlerimi de bu dualarımın içine alıyor ve affedilmiş kullar olarak ebedi alemde de bu dostlukların devamını diliyorum.

    ALLAH'ın Selamı Rahmeti ve Bereketi Hepimizin Üzerine olsun
    Selam İle

    YanıtlaSil

Yorum yazarken güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım!